Nokunn.

Haluan takaisin Britteihin. Haluanhaluanhaluanhaluan. Siitä on nyt melkein kolme kuukautta kun tulin sieltä, ja ei ole tainnut mennä päivääkään ettei mun ajatukset ole olleet just siellä. Brighton, my love. ♥  mulla on koko ajan ikävä kaikkea ja kaikkia siellä.

Joskus tuntuu että tää on koti-ikävää. Hassua sinäänsä, mä vietän siellä kolme ja puoli viikkoa ja täällä koko lopun säälittävänlyhyestä elämästäni.

Musta vaan tuntuu, että haluan kotiin. Ikävä.

Varsinkin nyt kun täällä on vähän vaikea olla. Ainakin eilisen jälkeen. Ja mulla on ikävä mun kännykkää.

Milläs mä nyt soitan Lauralle ja angstaan? 

Ajattelin alkaa taas (vaihteeksi) kirjoittamaan ihan justiinsa. Eli hyvästi vuodatuksille ( tosin eihän kukaan tätä lue.. facepalm.) Ja heipä hei lempiharrastukseni, todellisuuden pakoilu. Ahdistaa vaan kun tää homma nyt ei jotenkin toimi, en saa tänne lisättyä kuvia ja just löysin sellaisen aarreaitan täynnä parhaita Geroge-ihkutus-kuvia. Äh. Kuolen, jos en saa OpenOfficea toimimaan. Tai tulostinta. Ja mun sininen kansio on jo täynnä tätä pöytälaatikkotekstiä.

Saisivat olla tyytyväisiä, itseasiassa. Ne säästää kauheat terapiassakäyntikulut sillä, että mä vaan kirjoitan, kirjoitan, kirjoitan ja kuuntelen.

Ahdistaa vaan tämä puoli, että sukulais- ja rakkaussuhteet kusee ja pahasti, kännykkä on hävinnyt ja tupakat on loppu. Ja kello on vasta kymmenen.

Jonkun pitäisi kieltää spotifyn mainokset. Ugh. Ahdistaa.


"This love, this hate
Is burning me away

These lies are leading me astray
It's to much for me to stay
I don't wanna live this destiny
It goes on endlessly
I see you so please stay strong
I'll sing you one last song and then I'm gone
I don't wanna live this destiny
It goes on endlessly."

 

- Clumsie.

ps jos joku tätä nyt sattuu lukemaan, mä yritän tosissani tajuta miten näitä sivuja käytetään. : -- )