Listassa inhoamiani asioita, feikit ihmiset, epäaitous.

Aloin vaan miettimään, että taidan itsekin lukeutua niihin ihmisiin.

Nykyään mulla on ihan epäaito tunne päällä, koko ajan.

Musta tuntuu, että mun pitäisi koko ajan teeskennellä olevani jotain muuta kun mitä olen mun kavereideni kanssa. Hassua sinäänsä, koska oon niin monta kertaa sanonut että siinä vaiheessa kun jonkun ystävän kanssa pitää teeskennellä, pitäisi pystyä kävelemään pois siitä ystävyydestä.

Harmi vaan, että mun suurin pelko on yksin jääminen ja se on tasantarkkaan mikä mua odottaa, jos yritän kävellä tästä pois.

Mulla on kolme hyvää ystävää kenen kanssa hengaan koulussa yms muuallakin. Nykyään musta tuntuu siltä, että jos teen yhden virheen ne kääntää mulle selkänsä. Koska tiedän vaan että niin voi tapahtua.

Olin kuulemma vittumainen . Sain viettää sen päivän yksin . Puheluihin ei vastattu, mulle ei puhuttu.

Okei, herää kysymys miksi kutsun näitä ihmisiä ystävikseni. Koska ne on . Osan ajasta.

Plus että pari vuotta sitten mä olin ihan yksin, ihan totaallisen yksin siis. Masennus, ahdistus, paniikkikohtaukset, syömishäiriö, viiltely.

ei kiitos.

Onneksi mulla on yksi parhaimmista kavereistani, V.

Se on ihan kun joku aurinko, vietän sen kanssa kolme minuuttia ja mulla on jo niin paljon parempi olo.

Asiasta toiseen, se laihdutushomma on ollut ihan täysi failure.

Näillä mennään,

Clumsie xx