mä en jaksa.

Alan taas olla mielisairauden sarastavalla portaalla . Vitut.

Olenko koskaan maininnut minkälaisia ihmisiä mä ihannoin? 

Kurt Cobain. Ian Curtis.

Katsoin taas Controlin. Yksi lemppareistani ja lähinnä juuri tuon herra Curtisin takia.

Mutta enough bullshit & anyways.

Mulla alkaa huomenna ankara laihduttaminen. Tätä on suunniteltu jo kauan ja haluan ihan oikeasti onnistua. Oon tuijotellut thinspoja jo pari päivää putkeen ja mulla on mun tavoitteet mitä haluan saavuttaa parin kuukauden sisässä.

AINIIN. En olekaan kirjoittanut sitä tänne--

mä lähden kotiin .

helmi/marraskussa lontooseen. okei, okei. Se ei ole se mun no 1 kaupunki maailmassa, se on se kakkonen, eikä se ole kuin pidennetty viikonloppu ja vasta suunnittelu niin aluillaan mutta olen ihan tajuttoman innoissani.

Anyways, se on mun deadline. Kaksi/kolme kuukautta aikaa saada seitsemän kiloa pois. Tiedän että pystyisin ehkä enempäänkin, koska orastava syömishäiriö ja masennus on ennenkin värittäneet mun elämääni.

I don't care if it hurts,
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

I want you to notice
when I'm not around
You're so fuckin' special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here